sluiten x
bewaar login informatie
Wachtwoord vergeten?
REGISTRERENINLOGGEN
SanaSlankOver SanaSlankDieetcoachWebshopNieuwsEiwitdieetNewINShape

Afslanken in 2018? Wij geven je praktische tips!

Nieuws > Nieuws/tips: Afslanken & menselijk lichaam

woensdag 10 januari 2018

Is jouw goede voornemen, net als bijna de helft van alle Nederlanders, afslanken? Dan kan SanaSlank je daar perfect bij helpen! Klik hier om het artikel over SanaSlank nog eens te lezen.

 

Naast SanaSlank zijn er nog meer tips die je helpen om niet alleen gewicht te verliezen maar dit er ook af te houden. Doe er je voordeel mee!

 

-Drink alleen nog maar water

Heel veel drankjes leveren ontzettend veel suiker en calorieen. Bijvoorbeeld frisdranken en vruchtensappen. Maar vergeet ook je cappuccino of latte machiato niet. Door alleen nog maar water te drinken bespaar je heel veel calorieen. En als je koffie drinkt, drink deze dan zwart.

 

-Ga slapen

Het klinkt vreemd, slapen om gewicht te verliezen maar het is toch echt zo. Als je goed en voldoende slaapt zal je lichaam minder om energierijke voeding vragen. Het is op die manier veel makkelijker om je gezonde eetpatroon vol te houden. Vooral de behoefte aan suikers wordt door goed slapen een stuk minder.

 

-Neem altijd verantwoorde tussendoortjes mee

Als je een dagje weggaat of voor je werk veel onderweg bent is de verleiding soms groot om tussendoor een ongezonde snack te nemen. Niet erg gunstig voor je gewicht! Neem dus altijd gezonde tussendoortjes mee van thuis, denk aan fruit, rauwkost of een rijstwafel.

 

-Kom in beweging

Als je gewicht wilt verliezen is je voeding het belangrijkste. Maar onderschat bewegen niet. Door iedere dag minimaal 30 minuten lekker te bewegen verbrand je extra calorieën en daardoor val je gemakkelijker af en blijf je gemakkelijker op gewicht.

 

-Maak een boodschappenlijstje

Het klinkt wederom als een open deur maar het maken van een boodschappenlijstje voorkomt dat je met allerlei ongezonde verleidingen thuis komt. Maak een lijstje en houd je daar ook aan. Zorg er bovendien voor dat je nooit met een lege maag boodschappen gaat doen.

 

Kun jij nog wel wat meer tips gebruiken? Neem dan contact op met een van onze gespecialiseerde dieetcoaches. Klik hier.


Lees meer over