sluiten x
bewaar login informatie
Wachtwoord vergeten?
REGISTRERENINLOGGEN
SanaSlankOver SanaSlankDirect startenDieetcoachWebshopNieuwsEiwitdieetNewINShape

NewINShape

 

Gefeliciteerd!

Dit is jouw start naar een healthy lifestyle en wij helpen je erbij!

 

Met de extra ondersteuning van de eiwitrijke en koolhydraatarme New in Shape producten kun je gezond, lekker en heel eenvoudig gewicht verliezen. Volg

je een (koolhydraatarm) dieet dan is het belangrijk om elke dag

een grote hoeveelheid eiwitten te eten. Eiwitten zorgen ervoor dat je het dieet makkelijk kunt volhouden en ze zijn van groot belang voor het behouden van je spiermassa.

 

Hoe werkt het

Tijdens het New in Shape programma eet je vooral heel gezond: elke dag verse groenten, fruit en gezonde tussendoortjes. Je lunch en diner bestaan uit een stukje vis of mager vlees met veel verse groenten. Koolhydraten beperk je zoveel mogelijk.

Daarnaast gebruik je 6 dagen per week twee New in Shape eiwitproducten per dag. Omdat de New in Shape producten een hoge hoeveelheid eiwitten bevatten dragen ze bij aan de instandhouding en groei van je spiermassa. Dat is gunstig als je later op gewicht wilt blijven!

De zevende dag eet je net zoals de andere dagen, alleen de twee New in Shape eiwitproducten worden vervangen door gezonde maaltijden. Voorbeelden

voor de zevende dag zijn te vinden op de website. Naast je gezonde eetpatroon gebruik je een hoogwaardig voedingssupplement: de Fat burner.

Deze stimuleert de vetverbranding en vermindert de opname van vetten. Dit supplement neem je elke dag tijdens je ontbijt, lunch en diner, in met een glas water.

 

Zo gemakkelijk is het

Om goed te kunnen volhouden is het belangrijk dat je regelmatig eet. Daarom adviseren wij dagelijks drie maaltijden en drie tussendoortjes. Je bepaalt zelf wat je wilt eten, maar het is altijd gezond en koolhydraatarm! Je kiest voor verse groenten, fruit, mager vlees, vis, magere zuivel en verse kruiden. Om het je makkelijk te maken zijn er complete dagmenu’s, deze kun je terugvinden op de website. En voor je lunch en diner zijn er eenvoudige maar zeer smakelijke recepten.

 

Succes verzekerd met New in Shape!

 

Doen!

? Drink dagelijks minstens 1,5  liter water of kruidenthee.

? Eet zes keer er dag: drie keer een hoofdmaaltijd en drie keer een tussendoortje.

? Eet veel groenten en maximaal 2 stuks fruit per dag.

? Eet per dag maximaal 150 gram (soja)yoghurt, kwark of 2 eieren.

? Eet 2 maal per dag maximaal 75 gram vlees, vis, mozarella of feta.

? Gebruik dagelijks maximaal 3 eetlepels olijfolie of kokosolie.

? Beweeg 30 minuten per dag.

? Eet om de 3 uur.

 

Let op!

 

Hoe ziet een New in Shape dag er bijvoorbeeld uit:

Ontbijt: New in Shape muesli chocolade karamelsmaak met een zuivelproduct + Fat burner

Tussendoor: Fruit

Lunch: Salade met vis of vlees + Fat burner

Tussendoor: New in Shape eiwitshake met aardbeiensmaak

Diner: Vlees of vis met groenten + Fat burner

Tussendoor: Handje noten of olijven

 

Natuurlijk hebben we enkele dagmenu's en recepten voor je samengesteld!

 

Klik HIER voor de dagmenu's

Klik HIER voor de recepten 

Streng Gematigd Opbouwen In balans